Almedalen 2017 – Stödtjänster

Tillgängliga stödtjänster för en lyckad Almedalssatsning

För att göra en satsning i Almedalen lyckosam krävs god planering både före och efter själva genomförandet. En stor del av effekten av en lyckad Almedalssatsning bygger på en genomtänkt kommunikationsplan.

Nedan beskrivs exempel på kompletterande tjänster som DoubleCheck erbjuder på plats under Almedalen.

Egen film

Samtliga seminarier kan filmas och användas för eget bruk.

Livestreamning

Möjlighet att livestreama samtliga seminarier.

Branschkoll
  • Egen marknadsrapport över offentliga inköp för den egna branschen under 2015
    – baserat på DoubleChecks nationella insamling av offentliga inköpsvärden
    – får användas inför och under Almedalen i PR- och marknadsföringssyfte
    Läs mer om marknadsrapporten här »
Moderator

Moderator att leda seminarier
– Bo Nordlin från Inköpsrådet eller Fredrik Tamm från DoubleCheck leder debatter eller modererar seminarier.

PR-insats
  • Om bolaget har egna projekt eller lanseringsbehov kan DoubleCheck ombesörja aktiva och riktade PR-insatser för ökad exponering inför, under och eller efter den egna Almedalssatsningen.
Mötesbokning
  • Möjlighet att låta DoubleCheck boka upp möten med viktiga personer som är på plats i Almedalen.
Deltagandeplanering för egen personal
  • För att maximera insatsen för eget deltagande i Almedalen tar DoubleCheck fram en aktivitetsplan med seminarier, mingel mm som passar respektive företag och aktuell persons funktion.

 

Tillbaka till Almedalserbjudandets startsida »

 

Flexibla lösningar för ditt event

Boka plats under 2 timmar, en halv- eller heldag för 6 – 80 gäster.

• Mer om möteslokalerna »

Se tillgängliga tider »

• Mer om stödtjänster för en lyckad Almedalssatsning »

• Läs mer om succén på Wisby Hotell under Almedalen 2016 och se bilder »

• Söker du boende under Almedalsveckan? Läs mer här »

Tillbaka till erbjudandets startsida »

 

Intresserad och vill veta mer?

Kontakta Fredrik Tamm, DoubleCheck, 0707-12 43 57.